kupoolen !

hejhej !
nu har jag precis kommit hem från Kupolen med Ida !
det var kul, som vanligt !
en rolig grej hände, jag gick in på bussen och så "körde" jag med busskortet ( som jag visste inte fungerade på jullovet ) och så funkade det såklart inte, då sa jag
" Ida har du pengar ? :( "
hon : "Nope"
jag : "Men snälla får jag åka ändå, jag har inte något annat sätt att ta mig hem annars ?"
busschaffisen: " hmmm...okej då ! "
jag : "tack" *går iväg och skyndar mig upp för trappen och RAMLAR IN FÖR ALLA MÄNNISKOR, jag reser mig och säger oj.. och sen gapskrattar jag och ALLA kollar på mig !* hahahah ! nu har jag ont i foten för det !
thiihi :)
jag köpte i alla fall en masa pärlor till mig själv, har ingen bild på dom.
och ett par GRÖNAA BYXOOR, och en rosa stickad kofta !
bilder kommer ... NU !



(ful bild, men jaja)
Det bästa var iallafall PRISERNA:
Gröna byxor: 49,50 :- !!!! ( köpta från H&M )
Rosa stickad kofta: 150 :- ( Köpt från H&M )
MASSA pärlor: 128,50 :- ( Köpta från Panduro )
senare idag, så ska jag sätta på mig kläderna ( om jag orkar ) som jag köpte från Johanna, annars så ska jag ha dem på nyårsafton, så då tar jag en bild då och slänger in här :)
menmen, nu ska jag äta något, innan jag dör av hunger !
Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

sV; haha, vi får se ((; <3

jag åker inte t säter för ja..

men kunde vo gå på bio sen sova över ?

är d et öppet på stan på lördxag ? (: <3

2009-12-30 @ 16:02:55
URL: http://majjastenberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv; tackar ^^

2009-12-30 @ 16:03:23
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: natalie

blir att förfesta lite hemma hos en kompis med några , sen fest. och kolla raketer :D

vad ska du själv hitta på?

2009-12-30 @ 16:51:04
URL: http://nataaliekarlsson.blogg.se/
Postat av: sara

Haha, byxorna var grymma

hur kan du köpa kläder från johanna

är hon en affär eller xDD ?

2009-12-30 @ 18:53:37
URL: http://absolutjavisst.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0