kommentarerna är borta !!

hejsan!

jag hade tydligen ett litet problem som jag inte visste om... det gick tydligen inte att kommentera på min blogg !
och ingen sa det till mig, förutom maja !
och jag som tänkte häromdagen, varför kommenterar ingen helt plötsligt ? men det var bara jag, min klant, som hade råkat tryckt fle någonstans när jag skulle ändra i designen haha !

jaja, funkar det nu ? :)

nu har jag i alla fall precis duschat, och fick för mig att jag MÅSTE chatta med Kajsa !! haha !
jag saknar henne, huhu :(
jag måste åka dit, men helst får hon masa ( haha ) sig hit, hehe :)

idag har jag fixat lite med min "garderob" ( klädkammare under loftsängen ) och gjort fint !

jag har ingenting mer att skriva, ska tjata på kajsa att dom ska komma (a)


Jonna Loves You ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0