kamera ! :)

sådärja, nu har jag beställt min nya kamera !
Sony DSC-W190 - SPARA 700:-!



Så ser den ut, supernöjd och ivrig att få den !

ni hittar den http://www.elgiganten.se/product/foto-video/digital-kompaktkamera/DSCW190RED/sony-dsc-w190-spara-700
fast jag beställde min i paketpris med 2 gigs minneskort :)
jag längtar !!

idag har det varit en tråkig dag, har inte gjort något alls, förutom att åka till borlänge för att leta efter en kamera jag såg på internet, men den fanns inte :( Så jag hittade den här på internet istället, och beställde den ! Den verkar mycket bättre än den jag hittade från början så.. JIPPIE !
jaja, har faktiskt INGENTING mer att skriva, förutom att det är lördag. Och det snöar ..:P
Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jonna, man inte skicka komentar & det är massa koder där man ska komentera, bara så du vet o så du kan kolla upp det ! :D

& JONNA VI SKA NÄSTAN HA LIKADANA KAMEROR !

MIN ÄR OXÅ SAMMA FÄRG SOM DIN MEN MIN ÄR NIKON ;)) <3

2009-12-26 @ 22:23:37

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0