JULLOV...nästan i alla fall !

Hejsan !
Jag tycker jag har alldeles för lite läsare ? Varje dag läser jag upp mot sex bloggar, inte ens hälften av dom kollar på min ? Dålig stil tycker jag ! Men de är ju andra som läser också :)
Jaja, nog om det .
Dagen har varit grymt skön !
Först NO ( vilket i det här fallet betyder sitta och skriva på datorn , renskrivning, och nej inte om renar-.- ) sen musik, sjunga lite och spela gitarr, sen julpyssel, lunch och fiiilm ! :))
Idag ska jag .. jag vet faktiskt inte riktigt... Men jag tror att dom ska hämta hit en julgran, redan ! DÅ SKA JAG JULPYYYNTA DEN !:D
nu ska jag nog ta och läsa lite bloggar !

Jonna Loves You ♥
P.S , om en vecka och sju minuter börjar Kalle Ankaa !

Kommentarer
Postat av: sara (-;

JAG ÄLSKAR DIG JONNA ! (-;

& jag längtar tills jullovet vi måste åka pulka och grejjer (:

Men får du för din pappa elr mama råå :-) ?

2009-12-17 @ 15:07:18
Postat av: Hanna

hahahhaah du ska julpynta tidigt som vanligt du :D<3

2009-12-17 @ 15:11:40
Postat av: Hanna :)

hahaha du har redan börjat räkna ner :D<3

2009-12-17 @ 15:18:27

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0