julklappar !

god förmiddag kära läsare ! :)
igår var det ju julafton och här är årets julklappar :
(både ffrån kompisar och familj )
1: Britney Spears parfym, bodylotion och duschcreme ♥
2: Påslakanset
3: Buddha från Partylite
4: Badskum
5: Badrosor
6: Bok, Kära Syster
7: Muffinsformar
8: Bakbok
9: Eyeliner
10: Bok, kommer inte ihåg namnet !
11: Bok =||=
12: Bok =||=
13-15-15: Örhängen
16: Handkräm från Partylite ♥
17: Bodylotion
18: Bodybutter från Partylite
19: Pärlset
20: Amanda Jenssen konsertbiljetter ! ♥
21: Sesampinnar
22: Pengar
23: Mjukisbyxor
24: Trosor
25: Underställ
26: Strumpor
27: Vantar
28: Muminfilm ♥
29: Pärltomte från Sanna :P
30: Film, The Queen
31: Pengar till mobilen
32: Halsduk
33: Pyjamas
34: Tröja
35: Tröja
Sen är det två saker jag har glömt att numrerat, och det är:
Mellan konsertbiljetterna och bodybuttern, alltså mellan nr 18 och 20 så ligger det ett läppglans från Oriflame
och mellan nummer 12 och 26 så ligger det ett presentkort på 100:- på H&M, plus att jag inte hade lagt dit ett par Jeans, eftersom jag hade på mig dom och inte orkade ta av mig dom, och sen ett par svarta örhängen som jag glömde någonstans och så en spargris som jag fick av Maja, den ligger inte heller där !
Rätt mycket prylar :) Tack alla som har gett mig julklappar, alla har varit superbra !
Vad har ni fått ?
Jag har nog ingenting mer att skriva just nu :)
God Juldag !
Jonna Loves You ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0