julafton IMORGON, svårt å förstå ?!

hej !
Jag har en liten störning.. alla smsar : "imorgon är det julafton, god jul ! " jag orkar inte ens svara! Liksom, jag vet väl själv att det är julafton imorgon ? :p Och dessutom, alla lägger ut på bdb IDAG, en bild imorgon och skriver god jul -.- jag orkar inte kolla !!!!!
menmen, eftersom jag inte kommer kunna uppdatera under hela dagen imorgon så ska jag berätta om hur min julafton kommer vara ( och alltid har sett ut )
vi vaknar på morgonen och får ta ett paket, om vi vill ,
vi äter frukost och tänder ljus och lyssnar på julmusik,
vi bastar ( ett måste om man är finne !!!! ),
vi gör iordning oss och myser typ,
vi kollar på Kalle Anka ♥,
vi äter julbord ala Hevosmaa,
vi öppnar julklappar och
vi pratar och har det trevligt resten av kvällen/natten !
efter jul så gär vi väl inget speciellt :)
nu ställer jag en fråga, det verkar som om ni inte läser mina inlägg ordentligt, för ni svarar aldrig när jag ställer frågor till er, hur brukar eran julafton se ut ? gör ni något speciellt ? ska ni vara hemma ? ska ni fira med släkten ?
Berätta !
sen har vi ju mellandagsrean då jag ska shoppa ! kanske ett par byxor :)
jag ska även köpa en kamera, på mellandagsrean som kostar 599:- ( halva priset )
det är en nyare modell på den som Sofi, Lovisa och Ida A har !
fast nu kom jag ju på att jag har bara niohundra, varav 600 går till kameran, och jag behöver ett 2 gigs minneskort till.. bye bye money :(
nää, nu ska jag göra annat julmysigt !
Jonna Loves You ♥
måste bara tillägga dagens citat: Stefan säger att jag ska till verkstan och bygga en sandloppa !

Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart kan vi göra verkliga redigeringar men "animerade" bilder är det vi gör! Det är våran stil och det vet alla som mejlar in bilder till oss. Tog rekord på 10 000 besökare när vi bloggat 6 dagar så tydligen finns det fler som gillar våran typ av bilder ;-) Ha en bra kväll! =)

2009-12-23 @ 23:05:06
Postat av: Bilja ~Photoshop Bloggen~

Vet inte om jag glömde skriva att tidigare kommentar var från mig =)

2009-12-23 @ 23:05:47
URL: http://biljaochtessisen.blogg.se/
Postat av: ida

jag lovar, jag läser den, varje dag, men jag orkar inte kommentera bara ;)) <3



men okej, på julafton,

jag vaknar, med mina bröder, ett paket var får man,

sen så äter vi frukost, vi gör oss i ådning,

sen vid 3 tittar vi på kalle anka och äter julbord,

sen öppnar vi paket och har trevligt heeela kvällen sen :D



GODJUL JONNA <3

2009-12-23 @ 23:06:39
URL: http://iiddaaar.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

God Jul :D <3

2009-12-24 @ 11:41:45
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0