Johanna, Anna-Maria och Ida !

Hejsan !

fick bli en liten kvällsuppdatering, idag igen ( skäms ) ..
Jag har idag varit med Johanna, Anna-Maria och, en stund på kvällen, Ida :)
vi var barnvakt ( vilket betydde åka pulka och madrass ! ) och skrattade, drack varm oboy, pärlade och snackade massa strunt !
senare kom Ida hem från Skåne och då blev det hela roliga ännu roligare !
haha, kvällens extra roliga : Benranglet ! haha, bara vi som förstår !


sen när vi hade haft kul för kvällen så följde jag med Johanna hem och vi skulle kolla på massa film, haha
vi kollade på ... inte ens en halv film för vi pratade HELA tiden !
det var mycket trevligare än Livet Enligt Rosa !

jaja, jag har inte så mycket mer att förtälja er, som synd är..
jag vill förresten att ni ska kika in på www.johannabjorkman.devote.se för att vara med i en tävling !
och nu när jag var så snäll mot henne så får faktiskt hon ta att kommentera lite mer på min blogg ;)

jaja, nu ligger min bror på sängen ( jag använder hans dator i  hans rum ) och ser ytterst uttråkad ut, så jag ska vara snäll och ge honom datorn nu.. haha !

måste meddela, snart, om några dagar, kommer min kamera ! aaa vad jag längtar !

och hörni, hoppas att ni njuter av lovet, det gör jag !


Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: fannyninas

härligt:)!

2009-12-28 @ 01:03:28
URL: http://fannyninas.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0