Hej !

Nu har jag varit hos min käre vän Johanna ! Vi gjorde lite allt möjligt ( bla hittade bästa engelska glosorna till henne ) och vi hade tevligt ! Fanns mycket att berätta om, hon babblade på som bara den, Haha !:D Hon hade förresten en riktigt kul och snygg mobil !!
Imorgon är det 5-i-12 dagen, vilket jag inte ser fram emot, vara i skolan och inte göra något ! Då vill jag hellre vara hemma men men, man får ta allting med en nypa salt nu för tiden !
Nu ska jag nog nät shoppa lite grann, jag har snart massa pengar som måste göras av !
Jiiho, ni får gärna komma med lite förslag på hemsidor som har lite annorlunda och kul saker !
Vi hörs imorgon !!
Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0