hej!

God morgon !♥
Igår hade jag och Maja en sjukt rolig kväll ! De tvar riktigt länge sen ! Vi var nämligen hemma hos Martin med Oscar och hade jättttteekul ! Hey Baberiba-popcorn-julmust-PINGIS ! Jag var bäst på pingisen ! :D
Sen gick vi hem och typ somnade för vi var så trötta ! Men vi hade jätte kul !(L)
måstegörasom !:))

Idag har jag lite saker jag ska göra:
-BAKA LUSSEBULLAR !!!
-Typ städa lite i mitt gamla rum , hehe lite kläder ÖVERALLT !
-Börja städa lite i källaren ( moneymoneymoney )
- vara ute me Maja, Oscar och Martin ! Fast det får bli ikväll !:)♥

Förlåt för att min blogg är så ful just nu, men jag får fixa något, sen ska nog Maja hjälpa mig tror jag !:)
Hej då gullungar ! ♦

Jag och världens bästa på Framtidsmuseet !(L)

Kommentarer
Postat av: maja !

KVÄLLEN KOMMER BLI OFÖRGLÖMMLIG ( STAVVING ? )



TIHI, DU ÄÄÄÄGDDE JU PÅ PINGIS ;DDDD



LÄNGTAR REDAN TILL JAG FÅR TRÄFFA ER IKVÄLL ! <333

2009-12-05 @ 14:16:55
URL: http://majajstenberg.blogg.se/
Postat av: suesom!

söööta flickor :) <3

2009-12-11 @ 20:42:55
URL: http://suesom.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0