föörlåt !

Hej sötnosar !
jag hann inte blogga igår asså ! Förlåt för det .
Idag fick jag reda på att
Hälsingbergsskolans/Vikaskolans rektor har dött. Många lärare på hälsinggården grät ..
På kören började Christer Bengtsson
att gråta och jag stod där med tårar i ögonen,
för börjar han, den lilla gulliga gubben, att gråta, då blir jag helt gråtfärdig jag också !!
snart ska jag äta lite mat, sen ska jag till Anna-Maria där Ida också är !
Vi ska kolla på Lucia tåget i kyrkan, klockan sex ! KOM OCH KOLLA !!!!!!
Men nu ska jag äta, vi hörs !
Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: maja

många kännde sorgen !!

hemskt ! <3

2009-12-10 @ 22:13:32
URL: http://majjastenberg.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0