Dålig uppdatering !

God eftermiddag !
FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING ! men jag hann faktiskt inte igår, jag var nämligen i Bäsna och tog massa foton !
Jag ska berätta varför så ni fattar :
Idas klass ha fördjupning i massor nu och då valde några stycken fördjupning i foto , då blev det tre tjejer som blev en grupp, som valde att ha temat "Livet på landet" . Dom frågade mig om jag ville vara med och fota/fotas, vilket jag såklart ville ! Så dom försökte hitta en plats dom kunde fota på, haha dom hade inte bestämt det , då kom Paulina på att hennes moster ägde typ massa hästar och sånt och då åkte vi dit ! :)
Jag får nog bilderna idag så då ska jag lägga ut lite :D
I helgen har jag förresten också sovit över med Sofi och Lovisa ! Vi sov hemma hos mig ( som vanligt. ) och vi hade kul ! Förutom det att jag var tvungen att sticka klockan tio på morgonen så dom fick vara med min hrm, underbara lilla syster ett litet tag !
Jaja, helgen har varit underbar !
Idag i skolan hade vi Lucia ! vi skulle vara i skolan klockan 07.00 på MORGONEN ! Jag var tvungen att vakna halv sex på morgonen för det ! INTE SÅ KUL ! och vi hade alla jobbiga ämnen idag ! "/
Lucia tåget gick i alla fall jätte bra och alla lärare berömde oss mmmmmmyyycket ! :D
sen blev det fika med lussebullar, pepparkakor och saft, yummyy ! :D
NU sitter jag här och är dödstrött och ska nog hänga med Ida Paulina och Kajsa ut en sväng ..
Vi hörs !
Jonna Loves You ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0