Dagen kvällen och inköp !

Hej alla söta !
Gissa vad som händer ikväll då ?
Jo min underbara Maja kommer hit och ska sova hos mig !
Det ska bli sjukt mysigt, för jag har inte varit med henne eftet skoltid på typ hundra år !
Jag har laddat med läsk och chips till ikväll så vi klarar natten !
Måste nästan sova lite innan hon kommer för att orka vara vaken så länge som möjligt !

Idag har jag faktiskt inte bakat... jag struntade i det ...
men däremot så drog jag och Olle och köpte en julklapp till papi !
jag har även hittat lite söta saker som jag ska beställa från en sida :
HÖRLURAR !

Supersöta eller ? Jag ska ha dom i tre färger :
röda ! blå !
rosa !
Älskar sidan !
Tänker faktiskt inte säga vad den heter för då kommer alla börja,
och jag vill ha lite unika saker !
Kommentera vad ni tycker om dessa söta saker ! :)

Kommentarer
Postat av: sara

FETT COOLA! (-; <3

2009-12-04 @ 16:48:10
Postat av: julia johansson

Svar: Tack så mycket! Du hasr fin blogg också :-) Nice hörlurar ;-)

2009-12-04 @ 19:15:21
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/
Postat av: sofii :)

a juste den sidan ! :d

Jag va inne på den för ett tag sedan ;)<3

Men jag ska inte säga till ngn :P

2009-12-06 @ 19:27:03
URL: http://sofiilindh.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0