Dagen idag .

God morgon, kära läsare !


Nu sitter jag här och har ätit frukost, kollar på min älskade Sunes Jul, bäst !
Om en timme så drar jag, Adam och Sofi in till stan !
Jag har inget speciellt jag ska köpa, men någonting blir det nog .
jag ska kolla om någon av kamerorna funkar så får ni lite bilder senare .. :)


gårdagen börjades med att städa huset ! Jag städade köket och hallen, och dom
andra gjorde på diverse ställen :) Härligt, faktiskt !
efter det så spelade jag och Sebastian kort, vändtian och nollan, sen åkte
han, jag och Olle till City Gross för att köpa, hrm, läsk och julklappspapper ! thihi ^^

sen gick jag ut med Adam och åkte pulka bakom skolan, det var kul men kallt !!
sen kom sofi, vi bytte julklappar ! Hon fick en liten ljushållare som var formad som en nyckelpiga, sjukt söt !
Och jag fick en eyeliner, muffinsformar i vitt och rosa och en bakbok, som jag kan smycka själv
och skriva ner mina favoritrecept i !
Tack Sofi ! ♥

är det någon mer än jag som har fått julklappar ?

nu måste jag fixa iordning mig och massa sånt, men jag uppdaterar så fort jag hinner !


Jonna Loves You ♥

Kommentarer
Postat av: Sofi :)

Varse ;)<3

2009-12-22 @ 10:22:30
Postat av: Anonym

sv; ja !! <3

2009-12-22 @ 14:28:09
URL: http://majjastenberg.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0