baka !

God eftermiddag kära läsare !
Idag har jag hunnit åka till stan en liten sväng, köpte mig en plattång och LETAADEE lucia linne, FINNS INTE ETT ENDA I MIN STORLEK ! fast.. jag kollade bara på ica maxi förresten .. haha !
När jag kom hem så började jag att baka Saffranssnittar ! ( typ som kolakakor fast med saffran ) Dom blev supergoda och jag ska lägga upp receptet här senare idag !
Jag älskar verkligen att baka och laga mat, en av mina stora passioner här i livet !
Fast det där med att städa upp efter mig brukar jag inte vara så bra på ..
Idag blir det en liten myskväll !
Det blir nämnligen fläskfilé och annat gott idag på menyn ! haha som ni hör så älskar jag att äta också !
Jag ska nog faktiskt ta och fråga Sofi om vi kan sova över idag !
jaja, nu ska jag kika runt lite på internet och fråga Sofi !
Vi hörs, älsklingar !

Jonna Loves You ♥





P.S ! Nu är det bara tolv dagar kvar tills julafton !

Kommentarer
Postat av: maja

sv; såklart ;D <3

2009-12-12 @ 19:21:37
URL: http://majjastenberg.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0