Aktiv kanske ?

Jag har funderat lite grann, och jag har kommit fram till att jag ska nog försöka bli aktiv igen ! Kanske inte varje dag men några i alla fall !:)


Idag var det väl skolan som vanligt, lite lucia träning på kören, alltid kul ! Just nu sitter jag och äter kakor :D
Och väntar på att Johanna ska skriva när hon slutar , vi ska nog ses lite senare idag och hitta på något ! länge sen måste jag säga !


Jag har väl inget mer att säga för tillfället mer än att jag har planerat att baka lussebullar i flera dagar nu, men det har aldrig blivit av !
Jag ska göra det någon gång...


oj justja ! mitt rum är nu målat och tapetserat och så fort pappa kommer hem så ska vi nog sätta dit taklister och bygga säng och skrivbord ! Wiiho !




Kommentarer
Postat av: mAJA :d

menar du att jag ska göra en header eller bloggdesignen , alltså allt ? :D



hahaha, inget slår våran humor ½ <3

2009-12-03 @ 17:26:33
URL: http://majjastenberg.blogg.se/
Postat av: Maja

sv; hahahhahaha, aaa det blir bra ! <3

2009-12-03 @ 20:26:17
URL: http://majjastenberg.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0