Adam och Sofi !

hejsanhalloj !

Nu står jag hemma hos Adam tillsammans med Sofi och Adam själv :D

Vi har kollat lite på film, ätit fudge ( yummy ! ) och massa annat ! Och Adam står med ryggen mot kalendern så han får på något vis ner den på golvet hela tiden ! ... haha !

Imorgon har vi stora planer, muhaha ! :D Vi ska nämligen åka till Faluns stad och shoppa lite, käka mat och ha det trevligt  ! Sen så ska vi hyra film och käka chips och massa annat och ha en filmkväll, sen sova hos Adam ! :))

jag känner mig lite ego för dom andra går och hjälper Adams mamma med massa saker och jag står här haha !

Det var då väldigt varmt inne i detta kök ! :o

nej, nu ska jag käka lite "knärre" och vara me dom andra, men ha en toppen ... måndag va ?


och jag tycker synd om maja, men tänker inte säga varför !


Jonna Loves You ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0