Acapulco-Åkapulka !


hejsan !
Hann inte blogga igår HELLER för att jag skulle vara med Ida och Anna-Maria !
Vi åkte en massa pulka ! eller, de var ju inte pulka, det var ju stjärtlapp och bob ! :))
haha, jag var helt crazy, jag hoppade ut för ett stup och så ramlade jag och vrickade nästan vristen, dom sa att det såg ut som om jag hoppade fallskärm ! men jag orkade inte bry mig, så jag hoppade en gång till, hahah ! :D
Idag har jag varit med Anna-Maria och Ida ( oväntat ?? ) och vi har gått till våran älskade Bosse ! Vi gav honom pepparkakor och vi fick julmust och massa annat ! we love you bosse, men inte SK ! hah !

IMORGON ÄR DET SISTA SKOLDAGEN, FÖRUTOM FREDAG, MEN DET RÄKNAS INTE SOM EN SKOLDAG !
äntliiigen !
På fredag ska jag och Ida till kupolen och shoppa !
Sen när vi kommer hem så kanske vi träffar Johanna !
jaja, det var då allt jag hade att säga för nu !
Jonna Loves You ♥
Johanna, jag saknar diig !
Haha ! dom äckliga "getterna" i Bäsna ! USCH ! haha !

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn, tack !
Kom ihåg dig själv här !

Din epostadress, tack ! ( visas inte för någon annan än mig )

Din bloggadress, tack !:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0